Reklamacje
Jest nam niezmiernie przykro, że nasz serwis zmusza Państwa do odwiedzin tej zakładki i konieczności złożenia reklamacji. Mamy nadzieje, że jest to jednorazowy incydent, a informacje prezentowane na tej stronie przyczynią się do lepszego kontaktu z nami i przyspieszą procedurę rozpatrzenia reklamacji. Prosimy o sprawdzenie jakiego serwisu dotyczy Państwa roszczenie i zapoznanie się z formą i rodzajem dokumentów niezbędnych dla nas by odpowiedź z naszej strony była szybka i satysfakcjonująca Państwa.
- Międzynarodowe lotnicze
- Międzynarodowe drogowe
- Cargo
- Krajowe lotnicze
- Serwis miejski
- Serwis podmiejski
Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji przesyłki międzynarodowej lotniczej:
1. Reklamacje dotyczące nieterminowości doręczenia do Odbiorcy
- Pismo reklamacyjne z opisem zdarzenia,
- numerem przesyłki,
- kwotą roszczenia i numerem konta bankowego;
- Kwota roszczenia i dokładny adres do przekazu pocztowego;
- Dla ułatwienia proponujemy zapoznać się z naszym regulaminem: REGULAMIN
2. Reklamacje dotyczące zagubienia:
- pismo reklamacyjne z opisem zdarzenia,
- dokumentacją potwierdzająca wartość przesyłki (faktura, rachunek, paragon),
- kwotą roszczenia i numerem konta bankowego.
- Kwota roszczenia i dokładny adres do przekazu pocztowego
- Dla ułatwienia proponujemy zapoznać się z naszym regulaminem: REGULAMIN
3. Reklamacje dotyczące, uszkodzenia:
- pismo reklamacyjne z opisem zdarzenia,
- numerem przesyłki,
- dokumentacja potwierdzająca wartość przesyłki / szkody (faktura, rachunek, paragon),
- dokumentacja potwierdzająca koszty ewentualnej napraw ( kosztorys naprawy, wycenę techniczną (kalkulację kosztów naprawy)
protokół szkodowy (egzemplarz należący do poszkodowanego). - Zdjęcia uszkodzenia
- kwotą roszczenia i numerem konta bankowego.
- Kwota roszczenia i dokładny adres do przekazu pocztowego
- Dla ułatwienia proponujemy zapoznać się z naszym regulaminem: REGULAMIN
4. Reklamacje dotyczące ubytku zawartości:
- pismo reklamacyjne z opisem zdarzenia,
- numerem przesyłki,
- dokumentacja potwierdzająca wartość przesyłki / szkody (faktura, rachunek, paragon),
- dokumentacja potwierdzająca koszty ewentualnej napraw ( kosztorys naprawy, wycenę techniczną (kalkulację kosztów naprawy)
protokół szkodowy (egzemplarz należący do poszkodowanego). - Zdjęcia z rozerwanej, uszkodzonej, paczki/paczek
kwotą roszczenia i numerem konta bankowego. - Kwota roszczenia i dokładny adres do przekazu pocztowego
- Dla ułatwienia proponujemy zapoznać się z naszym regulaminem: REGULAMIN